Sisällön tarjoaa Blogger.

My favorite hand cream

favhandcream
 Wild Rose Hand Cream 100ml
Lemppari käsirasvan oon löytänyt The Body Shopin valikoimasta. Tuote on 100ml purkissa ja hinnaltaan se on 14,90€.
Kuten nimikin kertoo, niin tuoksu on ruusuisen ihana. Hento vaaleanpunaisen värinen käsirasva imeytyy nopeasti ja kosteuttaa ihoa jättäen ihon mukavan pehmeäksi. Sisältää myös aurinkosuojan. Mulla on käsirasvassa tärkeää, että se imeytyy nopeasti. On ahdistavaa jos kädet ovat hirmu rasvaiset kun niillä kumminkin touhuaa koko ajan jotain.
handcream

Mikä on teidän suosikki käsirasvanne?
Entä onko se kenties sama kuin mulla?

~ Kata ~

8 kommenttia

  1. Toi on yks mun suosikki rasva! :) Tällä hetkellä oon kuitenkin hurahtanu X-tra:n käsirasvaan xD Ei imeydy ihan hirveen nopeesti mut jotenki se tuoksu on niin raikas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinunkin?! Ihanaa:) Tuoksu on tärkeä rasvoissa ♥

      Poista
  2. oi, ihanalta näyttää :) mä taidan käyttää ihan vaan jotain nivean perusrasvaa.. tuo näyttää kyllä niin ihanalta että vois käydä testereitä nuuhkimassa ja testailemassa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin välillä tulee käytettyä ihan perus käsirasvojakin, mutta tätä suurimmaksi osaksi ja on suosikki ♥ Käy ihmeessä nuuskimassa ja testailemassa :3

      Poista
  3. oon ihan piakkoin vasta tajunnut käsirasvojen jujun ja hurahtanut niihin täysin! :D joten oon ihan kokematon näissä, eli ihana kun laitoit vinkkiä tulemaan <3 Kuulostaa kyllä tosi ihanan tuoksuiselta ja Jennin kans samaa mieltä että käydä testereitä nuuhkimassa ainakin ellei ostoskoriin asti tipahda ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana :3 Tätä suosittelenkin joten käy ihmeessä testailemassa ja kiikuta se kassalle jos vain tykkäät!:D

      Poista
  4. Tuo on ehkä maailman yks ihanimmistä käsirasvoista<3 mulla on tällä hetkellä body shopilta myös käsirasva ja se on täydellistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Body Shopin tuotteet huippua ♥

      Poista