Sisällön tarjoaa Blogger.

Pakkailua sekä ajatuksia

pakkailua
Yay! Keskiviikko lähenee kovaa vauhtia ja sehän tarkoittanee sitä, että tämä tyttö lähtee lentelemään kohti Espanjan aurinkoa. Viikon olenkin tässä heitellyt tärkeimpiä kesävaatteita ja reissutavaroita matkalaukkuun ihan näin alustavasti. Ihana kaivaa kaapin kätköistä kesävaatteita, joita ei talvella ole päässyt pahemmin käyttämään.
 Eilen kävimme vieläpä Saijan kanssa shoppaamassa loppuja tärkeitä tavaroita kuten aurinkovoiteita sekä rasvoja matkaamme varten. Rakastan aurinkorasvan tuoksua, alkoi tulla jo hieman reissufiilis kun sitä nuuski!
 Tässä vaiheessa mulla pakkailun suhteen alkaa tulla kiire. Olen töissä keskiviikkoon asti joka ikinen päivä, joten jätinpä pakkauksen näköjään viime tippaan. Maanantain ja tiistain vapaa-ajan taidankin pyhittää pelkälle pakkaamiselle ja siitä stressaamiselle.:D Aina mulle tulee kiire, vaikka olevinaan aloitan ajoissa!

Käykö teille yleensä näin?
 Entä odotatteko te jotain lähenevää reissua jo älyttömästi?

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Pakkaus kyllä jää helposti viime tippaan, mutta jospa saisit kaiken tarvittavan mukaan! hauskaa reissua:))

    VastaaPoista
  2. Joo, mä pakkaan aina liian myöhään :D Ja odotan kovasti reissua, ylihuomenna Lontooseen pariks päiväks ja reilun viikon päästä alkaakin backpackerreissu!

    Toivottavasti ehdit postailla reissustakin, käy ihan kateeks ku pääset aurinkoon :D Kivaa matkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih niinhän se tuppaa käymään::) Pidän sinäkin hauska reissu ! Olen kyllä ajastellut reissun ajaksi kivoja juttuja teille luettavaksi, vinkvink:)) Kiitos!

      Poista
  3. odottelen innolla matkapostauksia! jo etukäteen fiilistelen täällä ja mietin, millasia asukuvia ja loma juttuja sulta sitten tänne tulee matkan jälkeen! Laita ihmeessä fb sivuille jotain kuvia, niin pysytään ajan tasalla, mitä kivaa siellä tapahtuu. onnea vielä matkaan<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih olen jos suunnitellut vaikka mitä kivoja postausjuttuja reissusta, kunhan tietty ensin pääsen käymään siellä:') Ihanaa olisi kuvata samanlaisia videopätkiä kuin sinä, mutten oikein osaa olla varmaan vielä "oma itseni" sellaisissa:D Yritän fb sivuja päivittää jos wi-fi olisi, kiitos<3

      Poista
  4. täällä kans pakkaaja, joka pakkaa aina kaiken ihan viime tipassa! tuli kyllä kauhea matkakuume, valitettavasti tällä hetkellä ei oo mitään varmaa reissua tiedossa.. kesällä piti lähteä reissuun, mutta sitten suunnitelmat muuttui elämäntilanteen muututtua.. :( lähes tasan vuosi sitten lähdin turkkiin, ja olikin mahtava reissu.

    minnepäin espanjaa ootte menossa? toivottavasti teille tulee mahtava, upea ja aurinkoinen reissu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sinäkin pääset reissupäälle pian:) Ihan perus Kanarialle vain, vaikka moni kolkka on sieltä jo niin nähty. No parempi sekin kun ei mitään ! Kiitos<3

      Poista
  5. Mähän pakkaan aina vähän ennen kun pitäs kentälle lähtee, sillon vasta tulee mieleen ne parhaimmat asukokonaisuudet. :D Saatan siis olla jo kertaalleen pakannu, mut just sitten kun pitäs olla valmis niin menee matkalaukun sisältö uusiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijai mulla ei tuo tule kuuloonkaan! Ehkä reissussa sitten katuu ja olisi voinut ottaa muita/jättää pois jotain:')

      Poista
  6. ei vitsit, espanja on ihana paikka<3 Nautihhan siellä täysin siemauksin <3 Mä oon sellanen pakkaaja, että pakkaan kaikki valmiiksi tyyliin viikkoa aikaisemmin :D Ja oon hirveen malttamaton! Ennen matkaa tuntee perhosia vatsassa ja miettii kaikkea sitä ihanaa, mitä saa kohta kokea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanaria on ihana, Espanjaahan sekin on;) Toisaalta ihan Espanja Espanja kuulostaisi ihanalta, ehkä joskus! Kiitos, nautin :)<3

      Poista
  7. Mä yleensä riivin samana aamuna tavarat kasalle, ja unohdan aina jotain supertärkeetä... :D mm. Viimeks kun olin lähdössä reissuun tajusin unohtaneeni kaikki sukat ja alushousut. :D mä lähden perjantaina Roomaan, jos siis tänään alottas pakkaamisen nii ei jäis viimetinkaan :D hyvää reissua! :)

    VastaaPoista