Sisällön tarjoaa Blogger.

Asiaa geelikynsistä

Olen tässä käynyt ammattilaisella laittamassa geelilakkaukset kynsiin jo about vuoden tai kahden ajan. En itse asiassa enää edes muista kuinka kauan. Olen ollut totaalisesti koukussa, sillä lakkaus oman kynnen päällä on kaunis ja kaiken lisäksi suojaa omaa kynttä kastumisilta sun muilta pesuaineilta eikä sen vuoksi lohkeile ja kynnet pysyy tosi hyvässä kunnossa. Ellei huoltoväli tosiaan veny niinkuin mulla on monesti venynyt...
 Ihan alusta asti haaveilin geelikynsien tekemisestä siis ihan itse. Harkitsin myös koulutusta siihen, mutta olen nähnyt monet kerrat kuinka homma hoituu ja ohjeitakin löytyy netistä älytön määrä joten miksei se muka sujuisi ihan itsekseenkin. Pitkän pitkän harkinnan jälkeen olen nyt päättänyt geelikynsien aloituspaketin hankkia. Lisäksi parilta ystävältäni löytyy koko höskä joten himo siihen kynsien väkerrykseen on vain kasvanut ja kasvanut sitä myöten. 
 Ajattelin tilata aloituspaketin MiMax nimisestä verkkokaupasta, Viivikin tilasi aloituspaketin sieltä ja suositteli tätä sitten myös minulle. Ja hyvää jälkeäkin niillä aineilla on tullut! Nainen osaakin tehdä jo upeita kynsiä ja loihtii mullekin tiistaina uudet. Samalla tilaillaan mullekin tämä unelma! Saan sen aikaiseksi 20-vuotis synttärilahjaksi rakkaimmilta läheisimmiltäni - siitä lisää myöhemmin. En malta odottaa että pääsen suunnittelemaan, tekemään ja väkertämään näiden kynsijuttujen parissa. Ihanaa päästä tekemään itselleni, siskolleni ja jokaiselle joka himoaa näitä ihanuuksia.
Ihanaa päästä itse tekemään kynnet silloin kun on aikaa, eikä tarvitse suunnitella ja varailla aikoja. Tuon vuoksi mulla on yleensä huoltoväli venynytkin niin paljon kun on töitä sun muita menoja. Mutta tosiaan nyt sitten ihan oman ajan mukaan pääsee väkertelemään! Tänne blogiinkin on sitten luvassa erilaisia lakkauksia sun muita kynsijuttuja enemmän! Kuvat nappasin instagramistani (@kataaz ) ja siksi suurimman osan kuvien laatu on kökköä. Ja kynnet eivät siis ole itse tekemiäni vaan ihan ammattilaisen!

Kyselisinkin tässä kuinka moni tekee itse geelilakkauksia?
Mistä hyviä tuotteita ja välineitä?
Vinkkejäkin saa jaella!

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Mielettömän hienoja kynsiä nuo kaikki, etenkin noi ekan rivin keskimmäiset. :) mulla ei oo minkäälaista kokemusta geelikynsistä, on vaan toistaiseksi tyytynyt ihailemaan muiden kynsiä. Laitoin pystyyn uuden blogin, käy kurkkaan jos jaksat http://enjoytodaybynoora.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep todella kauniita kaikki:3 Kävin jo eilen heti kurkkaamassa uutta blogiasi ja liityin totta kai!:)

      Poista
  2. moiks! tosi hienot kynnet sulla! =) itteki teen geelikynnet, mutta en kovin usein ajan puuten vuoksi =( mut hei teetkö ne muoteilla vaa tippeillä: jo teet tippeillä, nii mulla on iso kasa niitä, ja jos oot kiinnostunu, voisin postittaa ne sulle =) itte teen muoteilla, ku en ikin oppinu tekemään tippeillä nii meni hermot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nyt tosissaan alkaakin oma väkertäminen! En ala käyttämään tippejä, syö omaa kynttä liikaa - ainakin oma kynsi ei tykkää. Nuo ovat olleet oman kynnen päällä ja aloitan tekemään siis samalla lailla eli pelkän geelin oman kynnen päälle. En suosittele tippejä kellekkään, ainakaan mun kynnet eivät niistä tykkää ja kyllä omassa kynnessä tuota pituutta jo riittää kun on saanut geelin avulla ne kasvamaan:D Enkä halua mitään hurjan pitkiä kynsiä edes tehdä;)

      Poista
    2. joo, oon kyll samaa mieltä sun kanssa, kynsi tosiaan kärsii siitä liimasta ja ku niitä pitää viilattaa niin että tippi ja kynsi ois ns samassa tasossa, nii tottakai oma kynsi siitä kärsii :/

      Poista
    3. Näinpä, paras vaihtoehto on omasta mielestäni geeli oman kynnen päälle:3 ♥ Kiitos kommenteistasi ja kiitos kutenkin tarjouksestasi<3 :)

      Poista
  3. Kynsijutut kuulostaa mulle aina hyvältä niinku kuvitella voit ;) en oo kertaakaan ite ottanu geelejä ihan puhtaasti siksi että tykkään tosta lakkojen kanssa näpertelystä liikaa :D enkä malta pitää samoja lakkauksia koskaan ku korkeintaan viikon :D

    Mutta mahtavaa nähdä millasia kynsiä rupeet tekemään, jos joskus kiinnostut tilaamaan koristeita ulkomailta niin viestitä ihmeessä mulle, voin suositella joitain sivuja ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kyllä! Ja geelikynsiäkin voi vaihdella viikottain, mutta hommaan menee se 2-3 tuntia joten en ihan itse sitä tekisi;) Itse tykkään geeleistä juuri siksi, että ne kestävät eivätkä lohkeile niinkuin lakat:) Luulen että pysyn suomalaisilla sivuilla mua pelottaa nuo ulkomaalaiset sivut o_O Kiitos kuitenkin<3

      Poista
    2. Juu kestävyys on noissa iso etu, ja kyllä sitä itekin varmaan myöhemmin elämässä innostuu geeleihin ku ei aika riitä muutaman päivän välein näpräilyyn :) nythän tää on tällanen harrastus mikä menee telkkarin katselun ohessa :D Mutta kyllä itekin oon sitä mieltä että geelit on monessa mielessä inhimillisemmät kun tää addiktiivinen lakkailu :D

      Poista
  4. Oo hienoa, että alat itse tekemään kynsiä! Nuo kaikki kynnet on kyllä todella upeita ja nättejä :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kynsiä! Mä oon miettiny kauvan jos laitan geelikynnet mut en oo koskaa ees kokeillu :D vois tilata ajan vihdoinki ja laitattaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kokeile ihmeessä! Suosittelen lämmöllä :3

      Poista