Sisällön tarjoaa Blogger.

Vuosipäivälahja

DSC_0147
Vietimme Roopen kanssa toista vuosipäiväämme 20.1. ja sinä päivänä kävimme myös lahjaostoksilla. Minulle on kuulema vaikea keksiä lahjoja ja aina kun Roope kysyy mitä haluan lahjaksi, niin vastaan; "Tykkäänpä muuten koruista!".  Eipä yleensä ole muita toiveita ja tämä saattaa kuulostaakin todella tylsältä. Uskokaa pois, Roopeakin tympii ainainen vastaukseni lahjaideoihin. Kultaiset korut ovat uutuus omassa korutelineessäni ja ihanaa oli saada tämä uusi sormus joka ei ole ostettu Ginan tai H&M:n hyllyltä, vaikka ovathan nekin tosi söpöjä välillä. Ja Guessin sormus on samaa sarjaa kun uusi kaula- ja rannekoruni ~ tykkään!

Onko teidän vaikea keksiä mitä haluatte lahjaksi, jos teiltä kysytään?

~ Kata ~

14 kommenttia

  1. Toi on aivan ihana sormus! Onnea teille :) ♥

    VastaaPoista
  2. Aww söpö sormus ! :)<3
    Itsellänikin on Guessin sormus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitän!<3 Guess on suosittu, nykyään tosi monilla on guessin koruja:D

      Poista
  3. Todellakin on vaikea keksiä :) Korut on helppo idea, koska ne "pysyy" ja niillä on oitis tunnearvoa. Todella kaunis sormus <3 Onnea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! Ja vaikka koruja olisikin paljon, niin tulee jokaista silti käytettyä! Kiitän:)<3

      Poista
  4. Ihana lahja! :) Munkin poikaystävä aina sanoo että kamalan vaikea keksiä sulle lahjoja... :D Oon vielä epämääräsempi, sanon yleensä että tykkään kaikesta :DD Sit kuitenkaan en tykkää, oon niin nirso... Mulle on kamala ostaa lahjoja kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:3 Kannattaa tosiaan sanoa suoraan mitä tarvitsee/haluaisi, ettei tule ns. turhia ostoksia. Itse tykkään kuitenkin aina saada sellaista millä teenkin jotain:)

      Poista
  5. On kyllä ihana sormus, tykkään hirmusesti!:33

    VastaaPoista
  6. mul on tosi vaikee keksii mitä haluis lahjaks x) ! tosi nätti sormus ja onnittelut :)

    http://tsiigaatvoittajaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Mä en koskaan tiedä mitä haluan, tai jos tiedän se on tyyliin jotain "No voisithan sä mulle Vuittonin ostaa" jolloin tulee täystyrmäys "Mä en tue tota politiikkaa että upotetaan KÄSILAUKKUUN enemmän kuin asumiseen" musta toi on ihan typerä logiikka siihen nähden, että herra kuitenkin ostaa mulle Burberryn hajuveden josta pieni pullo maksaa yli 60 euroo... laukku olis sijoitus, se luultavimmin kestäis ikuisesti toisin kuin se hajuvesi.... (;

    ihana toi sormus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hih Louis Vuittonin laukku on mun seuraava unelma minkä toteutan toivon mukaan kesällä!:3 Ei oma kulta myöskään täällä päin todellakaan tue tätä mun ideaa. Mut hei omathan ne rahat ovat, eivät hänen!;)

      Poista